HAHA, ÅH, DET DÄR VAR DAGENS!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Så, var bara tvungen att skratta av mig.
Så, mina damer och herrar, är det nu jag kan kalla mig själv "officiell kändis"? B-kändis kanske, men ändå, KÄNDIS! ... Eller? Jorå, hyfsat i alla fall. Eller alltså.. Jag har kommit upp till, typ, normal statistik..
172 unika besökare hittills idag (och det bara fortsätter höja sig!)! Kissie var en liten hjälp på traven kan man väl säga..


Måste säga ett stort tack till Emma också eftersom hon hjälpte till att göra den! Dock måste jag säga att, det var verkligen bara sjukt mycket driv.. Inte för att göra er besvikna eller så, men det är sant. Klockan var tre på natten, vi var övertrötta och gjorde massa paintbilder på oss själva, på något sätt kom Kissie in i bilden och det slutade med detta resultat.. Hahaha åh så himla stört! HAHA

Ps. Hade precis match mot Solna! Vi vann med fem poäng, en riktigt härlig vinst! Waeaaaeh BSK rule!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0