HUNDPARAPLY

Jag var precis ute med Teddy (min hund), och som alltid med min perfekta tajming så regnade det såklart. Som en ren slump nu när jag hamnade framför datorn så råkade jag hitta uppfinningen "Hundparaply"! Låter ju ganska häftigt, eller hur?
Så för alla er med hundar där ute, läs igenom detta:

Torr hund har många fördelar framför blöt hund.

Blöta hundar luktar sämre än blöta människor beroende på att de är a) hundar och därmed b) alldeles luddiga*. Detta ställer ju till problem eftersom hundar ibland måste vara utomhus, då de inte bajsar och kissar i toaletter som vanligt folk. Tyvärr kan detta bli påfrestande här i Sverige då det påfallande ofta regnar.

"Men ta med ett paraply då, hundusling" kanske du säger men det är lättare sagt än gjort eftersom hundar INTE HAR NÅGRA HÄNDER! Istället har de en slags tassliknande stumpar längst ner på benen som fungerar utmärkt att gå med men som inte kan hålla en endaste grej. Vill du hålla något över en hund får du hålla det själv.

Smart då att vårt Hundparaply fungerar på precis det sättet. Ett uppochnedvänt paraply som också fungerar som koppel. Inte bara en fräck pryl, du får dessutom en torr hund. Alla är vinnare!

Och det är kombinationen av a och b som gör det. Att bara vara luddig, som exempelvis en grek, räcker inte.
Eller, ja, det är tassar faktiskt.



Visst låter det VÄRDELÖST? :)


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0