MINA STARKA ÅSIKTER

Nu tänker jag berätta några saker för er här... 10 saker för att vara exakt, 5 bra och 5 dåliga. Mycket spännande.

I LIKE
- Basket! It's löööööve.
- Riktigt braiga vänner, det är bra underbart att ha sådana.
- Mat, jag ska inte ljuga för er.. Mat i all form, mat är bra.
- Facebook. Dock är det hatkärlek, jo, jag ska nog sätta det på "ogilla"-listan också.
- Julen! Åh, längtar som tusan till jullovet..

I DON'T LIKE
- Barn i skräckfilmer. Obehagligt och ger mig rysningar. Åh, nu började jag ju tänka på det! Fan!
- Riktigt obraiga vänner, så onödigt och gör ingen gott.
- Höst. Det är bara en årstid som inte riktigt vet om han/hon ska vara sommar eller vinter, come on, bestäm dig! (Samma sak med våren)
- Facebook. Hatkärlek som sagt var.
- Mitt namn. Jag menar, Titti? "Hej jag heter Titti" "Jaha, är du tre år? Eller fyra kanske? Jaså, TVÅ ÅR?" Typ.


Mina starka åsikter

Ps. 4 besökare till och jag är uppe i 300 unika besökare idag! Yeeeaaaah

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0