OCH HÄR GICK DET NEEEEEEEEEEEEEEERÅT

Jag gick till min skolas studievägledare idag för att prata klassbyte, jag vill byta från SP1c till SP1b.
Jag vill verkligen, verkligen, verkligen det.
Det stod två personer på kö därifrån till våran klass så det såg ju ljust ut - till en början. Ringer upp person nr. 1, men han ville ju då inte byta längre. Träffar person nr. 2 och han säger att han inte vet. Jag fick ett litet ljus hopp. Dock fick jag nu reda på att han hade sagt till en annan person att han inte ville byta längre.
Då återstår frågan - kan man ha mer otur?
Tveksamt blir svaret.
En extra bonus är ju bara att jag fortfarande är sjuk och var tvungen att stå BREDVID basketplanen på träningen idag. Yee..

Amen tjarårå


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0