TAGGAD TILL TUSEN

Mina damer och herrar, flickor och pojkar, kvinnor och män, tjejer och killar!
Har ju haft U18 SM i helgen, och inte har jag hållt er uppdaterade! Aaaahmen sryyy dååe. 
Here you go: I fredags förlorade vi mot Södertälje med ynka 11 poäng, jag spelade inte den matchen men dom gjorde en grym insats! I lördags vann vi med 103-40 mot Alvik, awesome :D Idag vann vi mot Jämtland med typ 83-51 eller så, också awesome! :D

Men det jag egentligen ville skriva om är hur taggad jag är inför nästa vecka! För det är nämligen så att såhär ser den ut..

Måndag - Chilla galet! Kanske plugga, jo, lär behövas.. :|
Tisdag - Hemma träningsmatch mot Lidingö! KÖTTA FLICKOR :D
Onsdag - Träning! Naaaaiz.
Torsdag - Borta träningsmatch mot Lidingö! Så bara att vinna ännu en gång!
Fredag - Leka med Anna! Weei :D
Lördag - Idag blir det första seriematchen! Mot Solna, krosssaaaaa :D
Söndag - Match mot Uppsala! TJIIIHOOOOO

Som ni ser, rätt fullt upp! Är dock så jeeedra taggad verkligen, hehheehhee :D
Ska försöka klämma in en lagmiddag i helgen också, vore ju förjävla roligt! :DDDD
Haha lagom hypead jag känner mig! Nu måste jag VERKLIGEN hoppa in i duschen.. Fniss!
Smell ya latero!


Mahah, grymt! Rätt gammal bild, men true story!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0