ALRIGHT, DON'T READ

Jättetråkigtinläggsomtypmestbaraärtillmigsjälv.
Åh, jag hatar när jag inte vet vad jag vill. Tänker basketbanor nu. Har tre träningar i veckan med distrikt nu, laget tas ut 8 maj. Vill jag komma med? Jo, jag tror det. Eller? Jag förtjänar det ju inte. Jag är ju inte säker på att jag vill, tänk om jag skulle komma med och någon som verkligen kämpat för detta inte kommer med? Det är ju så orättvist. Jag vet inte vad jag vill.
Sen för att inte tala om nästa säsong. Mitt lag försvinner eftersom alla flyttar iväg till olika gymnasium osv. Jag vill inte råsatsa nästa säsong så jag orkar ju inte pendla för att träna massa, jag vill ju bara spela basket för att det är roligt och för att jag älskar det. Åkersbergas damlag skulle vara perfekt, men troligtvis kommer inte dom heller existera nästa säsong. Vad gör man då?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0