Blinkande skor!

Tjillat med Anna och glass idag. Ja, glassen är nämnvärd. Insett att nu i juni har jag bloggat i tre år. Det är en ganska lång tid.
Vi diskuterade även det faktum att jag knappt behöver prata längre. Vad jag än säger så får jag responsen "Jag vet, jag läste det på din blogg". Okej, kul att ni läser den. Men mina samtalsämnen börjar dö ut!
Jag är inte den bäste konversationsstartaren heller. En gång, typ, 2007 när jag och Anna träffade nån skum jävel från playahead uppenbarade sig den där pinsamma tystnaden. Plötsligt blinkar Annas mobil till av ett sms, varpå jag slänger ur mig "Hehe... När jag var liten hade jag blinkande skor". Plötsligt blev tystnaden ännu pinsammare.
Always remember: It's better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.


You knooow..

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0