Här kommer Åkersberga, tjollahopp tjollahej tjollahoppsan sa

Jaja, vi förlorade osv. Det var i alla fall kul att spela, lite sorgligt. Antagligen sista matchen någonsin med Åkersbergas damer. Antagligen sista matchen någonsin med Åkersbergas matchställ, som jag spelat med i, jaa, typ tio år. JÄVLAR! TIO år... Sjukt! Fast man ska ju aldrig säga aldrig. Så behöver det ju inte bli!
Hoppas inte. Åh, har sån himla ångest över hur jag ska göra nästa säsong. Okej, skit i det nu!
Har även beslutat mig för att tacka nej till Norrköping med U18. Hoppas dock verkligen vi åker till Göteborg med mitt laaaag! Åh, vore underbart.
Men juste, skit i det nu vareja!
För övrigt har jag inte fått någonting annat gjort över huvud taget :) Nöjd!
Fniss, gillar bilden.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0