Jag tror det var meningen att den skulle vara läskig.

Härlig kväll! Drog mig till Fredman efter träningen, träffade på muy trevlado personas (oj, variationsrik också)!
Såg en riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt läskig skräckis. (oj, överdosera gärna med i:en)
Vacancy hette den. Obehaglig. Stötte på Anna ikväll också! Alltid lika trevligt, och hon är alltid lika kort! Men jag tycker om henne ändå. Sådan är jag! Jag accepterar folk. Vet själv hur jobbigt det är att inte bli accepterad, det sägs att galenhet och psykopati inte syns på utsidan, men jag vettefan alltså... Ni har sett mig va? Precis, ni förstår min diskussion med mig själv här.
Nej kompisar, nu är det sovdags! Här bjuder jag på en riktigt obehaglig bild så att ni inte kan sova. För sådan är jag också! Skadeglad. & Lite, lite elak.
Jävla tur att jag redan dratt ner persiennerna hörrni

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0