KNÄPPGÖK

Hahahah var tvungen att ta bort förra inlägget pga rätt logiska anledningar.
För övrigt haft en kväll på världsklass! Hur kul som helst! Kalas hos Yoey, 12 flickor i sina bästa dar! Kände ändå bara tre när jag kom dit, mikket spännande hahahhhhhh nämen supernaiz.
Jag var ju så dum. Tog med kameran och grejer, men givetvis, glömt minneskortet i datorn. 0 bilder kunde tas. Faaakk.
I present fick Yoella nedanstående av mig och Erica. Fast örhängena var vita...
+ en väldigt exklusiv choklad. Vad ironiskt det lät.. Den var hyfsat exklusiv!

Älskar att ge spel i present! Himla kul ändå. Så ger man kvällen en sysselsättning också!
Åh! Juste! På vägen hem hade jag och faaaarsan race! Drog 150 på en 50 väg, DE É MIN PAPPA! Jag var mest rädd.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0