Nej alltså, jag har inte rånat Ica på ett äpple

Jag borde nog börja tänka på min ekonomi. ÅHHHH jag har börjat få studiebidrag! Suger jättemycket. Ja, jag har alltså fått barnbidrag eftersom jag är 95a, men nu insåg dom tydligen att jag går gymnasiet och ger mig därför studiebidrag. Jävla skit vemsomnubestämmerdetta.
Nackdel #1 -Man får inte studiebidrag på sommarlovet (man får barnbidrag).
Nackdel #2 - Man kan inte vara borta från skolan.
Alright, det var inte det vi skulle tala om. Eller jo fast nej. Det är inte hälsosamt för ekonomin att ha en kafeteria i skolan. Inte heller att ha en skola nära centrum. Skärpning!
Men jag som är så snäll och oskyldig.
Inte skulle väl jag råna Ica på ett äpple? Det är ju deras äpplen..

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0