Sicket påhitt alltså...

Påskkärringar är läskiga. Jag såg hur en hel flock gick mot grannens hus - det är ont om tid alltså. Min första tanke är att hälla ner spagettiresterna från dagens middag i en påse och sträcka fram mot kärringarna. Se hur dom sträcker ner händerna i hoppet om godiset, men tji fick dom! Sedan inser jag att dom kanske skulle gå till attack om jag skred till verket med detta, så istället.. "MAMMAA, JAG GÅR UT MED HUNDEN". Tack gode gud för att vi har hund, en fantastiskt ursäkt till att fly situationen. Jag går långsamt förbi de fejk-fräkniga kärringarna och ger den mest ondskefulla blick jag kan åstadkomma. Nästa år ska jag vara förberedd, tänker jag.
Jaha, nu har dom kidnappat katten också.
Kycklingar kan jag leva med, men detta...

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0