MUUUU

Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Jag har två resemål jag ska besöka innan jag dör! Fiji är det ena (blev inspirerad av "The Truman show"..), och det andra är såklart USA (helst en roadtrip)! Annars har jag nog inget specifikt.. Typ, uppfinna någonting (vore awesome!), se Björn Gustafsson, rädda någons liv, mjölka en ko, åka upp till rymden, kasta ut en tv från balkongen osv. Finns rätt mycket roliga grejer.

Annars så var den här listan rätt skön! Det här är ju sådant man kan göra bara sådär, utan pengar och bara göra för skojs skull liksom. Denna ska jag fan försöka genomföra, lite halvkasst sådär men något liknande. Jag skall ha det i åtanke!

1. Sjunga Stockholm i mitt hjärta på Avenyn i Göteborg / nånstans i stockholm HeHeH.

2. Gå och handla i pyjamas.

3. Hålla ett oförberett tal på bussen/tunnelbanan/spårvagnen

4. Ställa konstiga frågor till minst fem personer på stan

5. Prata högt med en väska eller annan sak som om det vore en hund

6. Skicka in en vrickad insändare till tidningen

7. Gå omkring i full vintermundering mitt i sommaren

8. Springa fram till en främmande människa, krama om denne och säga "heeeej, gud, vad kul att se dig"

9. Besöka en lågstadieskola och presentera sig som den nya eleven

10. Få minst en person till att göra allt på denna lista


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA! får jag filma? x''''D

2011-04-18 @ 19:59:31
URL: http://sannno.blogg.se/
Postat av: REBECCCCA

JAG KAN LÄTT GÖRA ALLT DET DÄR!!!! SÅ JÄVLA KUUUL!!!

2011-04-19 @ 15:21:52

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0