BjOeRn!

Teddy hoppar upp bredvid mig i soffan och sätter sig obehagligt nära. Jag trycker min kind mot hans och säger lite ironiskt "Det här, är bara obehagligt". Mamma ger mig en konstig blick. Ja, "Vad fan?" stod i princip med bokstäver i hennes ögon. Jag kollar förskräckt tillbaka och säger "Men herregud. Kan du ingenting om Björn Gustafsson eller?" i en ganska bitter ton.
Skillnaden är då att jag ibland går för långt med Björn Gustafsson-repliker. Ibland kan det bli ganska pinsamt. När jag säger något som bara är roligt när Björn säger det, och bara får hon-är-nog-dum-i-huvudet-blickar tillbaka för att ingen annan har hört honom säga det. För ingen är lika besatt av Björn som jag. Besatt är väl och ta i. Jag stalkar honom ju ändå bara sju dagar i veckan.
Teddy är förresten en hund.
Där har vi honom.
Mannen, legenden, Guldlock

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0