Obehaglig skit.

Jag drömde om Anders behring breivik inatt. En mardröm men samtidigt inte. Han försökte vara kompis med oss (jag och några randoms vet inte vilka). Men jag var så himla nervös. Jag tänkte hela tiden "snart skjuter han oss. Kommer han skjuta oss? Vad händer? Kommer han verkligen skjuta?". Fast han försökte va kompis med oss. Men ändå. Kanske tanken på att han ju lurade alla med polisenuniformen. Uehehaksnj. tror nästan vi var på en ö. Vi var ute iaf. Åh, obehagliga dröm. Tycker så synd om dem stackars ungdomarna som kommer gå runt med det där minnet resten av livet. Och imorse kollade jag på filmen "killers". Bra filmval -.^ Wellwell. Ska fortsätta sola nu. Ligger på trampolinen o skriver från phååånen. Hasch !

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0