Så det kan gå...

Höjden av dumhet. Jag har nått det. Jag har nått mitt mål. Höjden av dumhet.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att inte Madde eller Manfred läser detta.
Jag bad nämligen om att få låna en hundralapp. Det var massa krångel o grejs. Det låter inte krångligt och grejs men det var det. Frågade först Madde men det funkade inte så efter lite om och men lånade Manfred ut en hundring till mig. Jag hade nämligen glömt min hemma, så han får den imorgon. Vi chillade lite och sådär.
Kom hem vid strax innan åtta, fortsatte chilla här hemma. Och nu. När jag ska lägga upp jeansen jag hade på mig idag till stolen istället för golvet, så ramlar hundralappen ut ur backfickan. Japp. Jag har alltså gått runt med hundralappen i backfickan hela dagen. Den jäveln.
Arhg.
Okej. Kände bara att jag ville dela med mig utav det. Nu är det filmdags! Adíos mis amigos.
5u2ga.jpg
Här är jag idag i skolan. Helt omedveten om att hundralappen ligger och lurar i bakfickan.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0