Så himla lika

För er som hängt med i bloggen senaste dagarna så är ni väl medvetna om att vi nyligen fått windows 7 på våra skoldatorer. Då kan man ju fråga sig, vad är egentligen skillnaden mellan Windows 7 och Windows XP?
Oj, måste jag svara nu? Öh. För mig som inte kan någonting om datorer så, för det första - designen. Mycket stiligare.
Men! Höjdpunkten med Windows 7. Det som gjorde mig lycklig, och anledningen till att jag så gärna ville ha sjuan.
PAINTET. Det är fantastiskt. Windows xp:s paint kan ta sig i brasan! Det är som att liksom klappa draken till döds. (Där har vi det, Björn G-citat). Windows XPs paint är det sträva toalettpappret från Eldorado medan Windows 7s paint är det lena lammpappret från.. Vadfan heter det? LAMBI! Google ♥. Fatta grejen va? Sjukt mycket bättre.
Jag kan måla Mona-Lisa på nya paint. Kolla bara.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0