A walk to remember

Okej. Sååå... Jag tänker skriva ungefär på samma sätt som en fjortis på 3 år nu. Jag tänker släppa alla mina hämningar och gå "all in", så att säga. För att jag såg nämligen precis på "A walk to remember".
Caaan't believe att jag inte har sett den innan. Gode gud vad bra. Har dock tappat livslusten en smula, men vem fan bryr sig. Det höll på att bli översvämning i mitt rum. Vilket som tur är det inte blev, eftersom att jag enligt min förra gympalärare inte kan simma, och den lilla besserwissern hade ju alltid rätt. Men ni förstår poängen. Den var sorglig och jag grät som sällan förr.
Och så en bild från favoritscenen. Ni som inte sett den - don't even bother. Heh. Vad bitchig jag lät. Okej jag ska inte förstöra stämningen vi så fint byggt upp.
Hon är på två ställen på en gång.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0