I don't really know

Ja, jag känner mig ganska cool för tillfället. Ni har förhoppningsvis hört mig tala om The Buried Life förr, om inte så - fucking google it. Jag la för några timmar sedan upp en bild i Bens logg, och dem lade nyss upp den på sin sida.
Detta tänker jag i fortsättningen använda till mitt försvar när någon säger att jag har dålig humor. Jag menar, detta MÅSTE ju betyda att jag och The Buried Life har EXAKT samma humor. Och deras är ju knappast dålig.
THANK YOU SWEDEEEEEN!
.
Jag är också tveksam på vad i detta inlägg som är ironiskt och vad som inte är...
Jag tycker helt ärligt att det är ganska coolt (finns det verkligen inget coolare ord för coolt? Låter så fruktansvärt nördigt). Så det är väl det som inte är ironiskt kanske.
Varför fick dem mycket mer likes? Orättvist..

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0