Jävla jävel

Alltså. Jag kan verkligen inte komma underfund med vad det är med mig och utvecklingssamtal. Jag har visserligen kommit ett litet steg närmare lösningen. Så det blir intressant att se nästa år på våren om min teori stämmer. Men det tar vi då. Just nu kan jag bara säga att det är något jävligt skumt med mig och utv. samtal. Undra om jag har något dåligt barndomsminne... Hehe. Wellwell, börjar iaf bli jävligt trött på det. Så jävla awkward varje gång.
Annars gick det väl bra förutom att jag har ig i matte, men det är jag ju inte direkt ensam om i min klass hahah. 3 elever varav vi är 29 i klassen fick G på senaste provet sa min mentor, Misse är en fantastisk lärare !
Wow... Tänkte att jag skulle lägga ut en bild på där min mattelärare är död, så tänkte söka på "död misse", alltså typ "död katt" på google. Men jag ångrade mig innan jag hann bokstavera de sista stavelserna. Pjuh, bilder av döda katter är inget jag gärna har på näthinnan. Fy fasiken.
Här är också en ganska bra bild av min mattelärare. Han heter egentligen Nisse, men hur mycket roligare är inte Misse?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0