Slå på stort

Mamma tjatar och frågor om vad jag önskar mig i julklapp, och jag hävdar att "allt jag vill ha är en ny hund, så himla trött på dem gamla och stinkande".
Nej jag skojar bara, min lilla stinkbomb ska ingenstans ♥
Annars så borde jag verkligen plugga. Istället tänkte jag precis kolla på lite OC. Samma gamla visa.
Ser fram emot helgen! Hade tänkt att faktiskt göra saker! Aaaaha, den ni!
Idolfinal med vänner på fredag troligtvis, är typ taggad på Idol! Jisses, vad illa. Byt samtalsämne.
Ska julhandla med Katja och Nadja på lördag! Älskar julhandling, finns inget mysigare!
Sedan julbak på söndag. Kanske. Slutar antagligen med att jag sitter och kollar på när någon annan bakar. Av någon outgrundlig anledning brukar folk inte låta mig röra någonting. Kanske för att jag inte ens kan poppa popcorn.
Som när jag erbjöd mig att steka hamburgare hos pappa i helgen. Jag var påväg in i köket när jag känner en vind blåsa förbi, då är det pappa som faktiskt har sprungit (it's a miracle) förbi mig, fram till spisen och säger andfått "det är lugnt, jag tar hand om det här". Kan dock vara pga att jag fortfarande har brännskador på armen sen sist jag stekte hamburgare, det blev väldigt fräsigt. Så jag kanske inte har en framtid på donken, trots allt!
Nu - bilder från skolan idag.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0