EMPATI, TACK

Hej! Hehe. He.
Så. Igår. Jag skulle åka till träningen, åkte till centrum och hann till min förvåning med ett tidigare tåg än förväntat, lycklig och nöjd sätter jag mig på tåget. Ska hoppa av vid galoppfältet. Plötsligt säger dem "Täby centrum". Jaha. Vadfan. Dock hade jag tur denna gång, virrade omkring i täby i en tjugo minuter eller så men till slut hittar jag fram och når till slut min destination. Kaos. Så jag kom fram till träningen. Dock får jag en rejäl käftsmäll så nu går jag runt med en fläskläpp och ett blåmärke ovanför läppen, det var något nytt! Gör cpont därav mitt dygn utan mat. Men insåg nyss att det är värt smärtan. Kaos.
Efter träningen skulle mor min hämta mig på täby kyrkby trafikplats, dem hade dock stängt av tunneln och mamma har lika bra lokalsinne som mig. Sämst. Väntade.. Och väntade.. Min mobil dog efter min minuter.. Kaos.. Aldrig varit mer säker på att en familjemedlem råkat ut för en olycka. Kaos. Till slut kom den jäveln iaf. Ganska efterbliven och så, men antar att det går i släkten. Syftar då alltså på mina syskon givetvis.
För övrigt så har jag och några vänner börjat planera nyår, skapade ett evengemang som spårade ur totalt. Till slut var 900st inbjudna så vi raderade det. Det var kaos. Nu har vi dock ett nytt organiserat, allting är perfekt! Var iväg idag och fixade litegrann. Superb.
Nä nu tar det stopp i hjärnsystemet.
Sekunden innan min mobil dog 
Verkligen jätteovärt att jag tar en bild?

Ser ni blåmärket?! Hahah jätteotydligt, men ändå!
Tack för att ni tagit del av mitt empatiinlägg, imorgon återgår vi till det normala. Nu - lussebullar.
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0