Hur var din morgon?

Vaknade upp illamående och yr imorse. Tänkte att det går väl över. Är klar i tid och sätter mig och väntar tills jag kan gå till bussen. Tänker att jag börjar gå vid åtta prick. Vid fem i åtta kommer jag på att bussen gick tio i åtta.
Jaha. Smart grabb. Tar nästa buss och kommer tjugo min sent men det var lugnt.
Efter första lektionen inser jag att illamåendet, yrseln, huvudvärken och halsont blir värre. Går till stationen, får vänta i tjugo jävla minuter och nu sitter jag här.
BRA START PÅ DAGEN. Screw actimel here I coooome.

Nu sitter jag här med mitt te och tycker synd om mig själv.


Och inser hur äckligt te faktiskt smakar


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0