Lång dag. Lärorikare än skolan.

Hypeat att hänga hos tandläkaren. Eller "tandregleraren" som det så fint heter. Ja, igår då alltså.
Dom failade så brutalt. Ni har la varit hos tandläkaren någon gång antar jag? Jo, jag tippar på det. Det är ju alltid en person som leder en till själva tandläkaren. Precis, hon. Hon leder då in mig till "da stol". Men min tandläkare är inte där. Då börjar kallpratet. "Är det fortfarande lika kallt ute?" "vart bor du då?" "jahaa vad trevligt min syster bor där" "BLABLABLABLA".

Ni vet datorskärmen som man ser där man sitter där i stolen? Där har han fört anteckningar efter mina besök.
14/12-10 - ANVÄNDER SÄLLAN GUMMISNODDARNA.
Hoppsan.
Men till slut kommer han, räddaren, tandläkaren.
Fem min och ingen förändring, hejdå ses igen 23 mars.
Hasch

Sen vandrade jag och syster runt i stan ett tag. Följde med henne till phone house osv.
Tog bussen hem.








Jag ritade av Tessan.

Var trött.

Hade träning sen. Jååbigt varé.

Lektion nu! MASCH TILL KLASSRUMMET


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0