Rudolf

Var ju på promenix med Madde ikväll, allting finns på facebook men jag kan la lika gärna lägga ut det här också!
Fick min efterlängtade present! Superkul, en sån där "Jag har aldrig" kortlek typ, alltså lappar med förslag. Kan skriva ut några sen! Sen gick vi mest omkring, hoppade i snön, snackade och allt det där vanliga. Himla kul!
Videon vettefan hur man lägger in här. Den finns på facebook, duktigt redigerad av Madde!


Ser ut som att jag har typ långklänning o hela faderuttan, men det är bara helt vanliga mjukisbyxor


Turistar as usual


Weeeei



Förklaringen till att jag fick den i 16års present, hehehe FYNDIGT MANGE!


Braaaaa bild.


Hehehehe så himla borta ♥


Said who?


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0