En vacker dag

aeoåuh, skulle lekt med Anna ikväll men hon fick utegångsförbud, den busen.
Jag tror aldrig jag haft utegångsförbud faktiskt, givetvis har jag och mamma bråkat många gånger, jag har gjort dumma saker, men jag har aldrig fått straff för det. Bara besvikelse.
Yeye! Så nu ska jag bara chillosofera här hemma i min ensamhet, eller ja, snart blir jag ensam! Jag gillar't!
Nu känner jag att jag skulle vilja skriva något roligt, men det står stilla.
Har ni tänkt på hur allting har sina fem minuter i rampljuset? Allt & alla förutom Michael Jackson. Han lever till och med när han är död.  
Ja, "gubben i lådan" dök upp på spotify. Därav mina djupa filosofiska tankar.
Nuuu ska jag kolla klart på OC avsnittet jag påbörjat!

Lagom torrt inlägg? Man tackar!


Vi ses en vacker dag vännen! Idag var inte vacker nog för oss.


Kommentarer
Postat av: Corneliusstina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-26 @ 15:35:40
URL: http://corneliusstina.blogfeaturing.com

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0