Underbara dröm

Drömde en himla skön dröm inatt. Skön i definitionen rolig då.
Jag tror att jag var hemma hos Emma, hos en kompis i alla fall. Skulle spendera natten där, och jag hade av någon anledning ett eget sovrum. Det var kväll och jag skulle liksom, "rulla" ihop persiennen. Medan jag står där uppenbarar det sig en gubbe utanför, han står och glor in genom fönstret. När jag ser honom drar jag av någon anledning, ja, lite som en reflex, upp långfingret och pekar fuck you. Rätt åt gubben pekar jag, inte diskret över huvud taget. Han blir först lite ställd, sedan fly förbannad och kommer och knackar på. Mamman i huset öppnar förvånat, och där står en gubbe och gapar om att en ungjävel pekat fuck you åt honom genom persiennen.


Typ så.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0