BRÖDROST

En morgon jag satt och åt frukost, plötsligt knackar det på dörren, där stod en rymdfarkost.
Förvånat släpper jag in dom i mitt hus, och varnar dom - inte hitta på några bus.
Vad vill ni?
Jag frågar. "HIT MED OSTBÅGAR".
Jag reflekterar över vilken aggressiv ton han använder, tänker att, han måste vara så hungrig att han skulle kunna ge bort sina båda högerhänder. 
Jag dukar fram ostbågar på enorma fat, utomjordingarna berättar att dom planerar ett bombattentat.
Jag blir skrämd och frågar om dom vill ha en brödrost, dom avstår och säger "nej tack, vi äter bara husmanskost".
Var en brödrost det bäste jag kunda komma på? Åh, jag måste ju som en idiot framstå!
Inser även att dom ljugit för mig, ostbågar är ju inte husmanskost, eyy!
Så jag får min brödrost behålla, även om dom nu tycker att jag är en fjolla.
Vi vinkar adjö till varandra, och jag kan dom för att dom utplånar jorden inte klandra.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0