Helt normalt, inte ironisk.

Åh, jag skulle vilja ha en kväll. En kväll ensam hemma, utan måste-pressen. Bara vara. En sådan kväll. Så himla skönt ibland. Eller dela den med en god vän. Men det ska fan vara en JÄVLIGT god vän i så fall. Madde, Katja, Nadja och Emma skulle kanske godkännas.
Skulle vilja åka till pappa också. Var ju en och en halv månad sen ungefär. Men det blir av nästa helg. BARA SÅ NI VET. Jajomen det är la vad bloggar handlar om, att ni ska veta vad min vardag går ut på. Kul va? :))))

Åh, jag har saknat musik. Inte lyssnat på typ en vecka. Typ inte orkat leta upp hörlurarna. Lat & sjuk.
Fortfarande sjuk, men inte jätte. Tror jag ska försöka ta mig till skolan imorgon.
Mamma har varit hur snäll som helst den här veckan och tagit hand om mig, men det börjar bli väldigt instängt här. Men åh, jag måste fan duscha om jag ska till skolan imorgon. Luktar typ min hund andedräkt, eller nej den är fan helt galen.

Happ. Dags att plugga. Ligger la en vecka efter. Gött.



Gotta be myself, create my own style, don't let someone else do it for you

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0