ANYTHING IS POSSIBLE

Jag blir så himla påverkad av saker jag ser. Alltså, typ, serier, filmer, artister osv.
The buried life har mindfuckat mig galet. Jag vill bara joina dem och följa med. SEE THAT FREAKING SHOW! Jag kollar på http://www.sidereel.com/The_Buried_Life, funkar finfint.
Ska göra en egen lista. Som jag ska fullfölja efter gymnasiet. Förhoppningsvis, hehe. #1 Fullfölja min lista. #2 Göra en roadtrip genom USA. #3 Hoppa in i en taxi och skrika "FOLLOW THAT CAR!".
Ni ser, det är en bra början! Och så ska jag hitta tre sköna personer som vill följa med. Sedan ska vi kalla oss Jonnie, Duncan, Ben och Dave. Okej det där sista var bara ett skämt.
Men det vore grymt. And to quote Justin Bieber - NEVER SAY NEVER!
Hehehe.
These are the guys. THA GUYS.
Och det här är bara en MYCKET EPICARE OCH BÄTTRE VERSION AV TRANSFORMERS 3!!!!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0