Do you wanna be somebody else? Are you sick of feeling so left out? Are you desperate to find something more?

Sitter ensam hemma och lyssnar på töntdampmusik. Ah, dessa stunder. Dem behövs ibland. Inte ofta jag är ensam hemma, men nu har jag två timmar för mig själv. Ska strax kolla film. Roadtrip får det bli. Inte sett den, hört att den ska vara sådär lagom tönttråkigrolig.
Nu slänger jag in låten jag fortfarande inte tröttnat på.
Tur att min hund är döv, annars hade han blivit det nu. Skoja. Tråkigt. Här har ni. Tror jag lagt in den ca femtio gånger nu. Men det är liksom fjollrock. Och jag är ganska fjollig.
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you 
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0