Filmfilmfilm

Jag har sett en jädra massa filmer under min bloggsemestervecka! Hah, tro inte att jag har lämnat noliferlivet inte! Bloggen blev liksom lite ersatt med filmer. Och OC givetvis, har snart kollat klart OC för andra gången. Yeeep.
Nu tänker jag berätta för er vilka ni blir tvingade att se. Jag är ju rätt svag för töntfilmer men inte bara!
What a girl wants - Okej, rätt töntig.. Men bra! Inte heltöntig.
Angus, thongs and perfect snogging - HAH, heltöntig! :D Men grym :]
Envy - Störd komedi med Jack Black och Ben Stiller, helt OK.
Kick-ass - Stört bra! Asbrutal och blodig men schööööön!
Valentines day - Kryllar mest av kändisar, men jovars! För alla oss ensamma och psykiskt självdestruktiva!
Wild child - Fin töntfilm
I rymden finns inga känslor - aaaaaaaaaaaaaaweeeeeeesoooooooooooomeeeeeeeeeeeee
Och för att inte glömma... KRON FUCKING JUVELERNA ! Eller, ja, Kronjuvelerna.
Angus, thongs and perfect snogging.
Hehehe.
Herregud jag måste skaffa bättre filmsmak.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0