Hello my name is Titti - Det funkar bara inte

Ahhh juste. Jag har en blogg ju. Har varit och sprungit ända tills nu. Skoja. Kollade på Never say never nyss... Yep, I did it. Men! Måste ju berätta gårdagens absolut roligaste. Så himla tragiskt.
Som ni om ni har läst vet så var jag med lite vänner på Solbrännan (en strand) igår. Linda som då var där, har en pojkvän från Australien , som också var där. Alla presenterade sig glatt, men jag sprang där ifrån.
Så, nu - Någon som kan gissa varför?
Okej. Idioter. I'll tell you. Han pratade alltså bara engelska (han bor alltså i australien, bara här o hälsar på Linda). Kan ni tänka er att presentera mitt namn på engelska? Med accenten och allt. "Titti".
Aldrig. I. Mitt. Fucking. Liv.
Varje gång jag åker utomlands byter jag namn. That's just toooo sad.
Här är jag helt ensam på Åkersberga station. I väntan på att bli kidnappad och sexslav.
Ser btw ut som en guling. Alltså! Jag menar, jag är gul i ansiktet! Inget illa menat! Eller jo mot mig då då, men inte mot någon annan.
Här är jag hemma. Samma kväll! Ingen kidnappare ville ha mig.
"I think, I'm happy for that." - Lite så säger bilden.
Och här är våran tvättstuga just nu tack vare mig. I'M THE KING OF THE WOOOORLD

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0