Hello

Det flyter på för bloggen här alltså. Veeeerkligen. Har helt enkelt inte så mycket att säga. Dagarna rullar och kvällarna tjillas med vänner. Typ så. Förutom ikväll. Skulle träffat Anna, men ikke blev det så. Hon som hittar på ursäkter, men jag förstår henne. Hehe nejdå. HE-HE. Bara för att så många stör sig på "hehe".
Annars så funkade min webbkamera nyss!!!!!!!! Den har inte funkat sedan den ‎27 ‎mars ‎2011, ‏‎15:26:11 (kopierat av egenskaper på senaste bilden). Och då funkade den bara halvt, ibland. Spännande att se om detta är en vändning för min webbkamera. The new Jesus. Okej, ska sluta överdriva.
Men såhär förvånad blev jag.
(I KNOW, EN WEBBKAMERABILD! Det va fan ett bra tag sen. Nu kommer ni plågas igen era jävlar!)

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram

2011-07-18 @ 22:48:57
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0