TodaAAyyY

Bara för att jag har börjat blogga så betyder inte det att jag tänker uppdatera. Som ni kanske märkt. Jodå. Visst ska jag det. Okej.
Var i alla fall på cosmonova idag. Det var... Snurrigt. Såg nån 3D film, alltså hade ju varit så himla najs att se någon rolig film, men dom visar ju så torra grejer. Wellwell. Tommy (brorsaaan) följde med också, alltid stor bonus.
Så det var la tjill. Min Iphone dog tyvärr innan vi kom in så hann inte ta kort på dem sjukt coola glajjorna man hade på sig.
Och det är väl en jäkla tur att jag är en så ärlig person. Tänkte smuggla med mig glasögonen ut, men så gjorde jag aldrig det. När vi sitter i bilen sen säger Tessan att det satt sensorgrejer på glasögonen så att dem hade börjat pipa om jag tatt dem. Heh, jag är så himla ärlig!
Ikväll har jag mest hängt med Madde, David & Eric. Vi såg 1408. Varför? Ja. Varför? Sjukt jobbig film. Läskig. Läskig? Läskig.
Några bilder medkommer.
Ahhh, there's my homie !
Där ser ni Tommys vänsterarm. Viktigt.
Eh. Ja-ha. I tidsfördriv sprang vi mest runt och tröck och spelade på allt som gick. Naturhistoriska måste ju vara bland de tråkigaste museumen. Förutom Strindbergsmuseét! Var där en gång alltså... Definitivt torraste museét (museumet?). Man fick gå runt i hans lägenhet, en helt vanlig lägenhet. Jag menar, JAG HAR ETT HUS HEMMA!! Aja.
Innan jag träffade Madde, David och Eric. :)
En bild från 1408
En bild på hur det skulle se ut om jag var med i 1408. Typ.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0