Tönt

Varit hemma hos Tina idag. Jaha. Trevligt! Hade lite lifecoachning och åt lite lunch. Massa barn virrade omkring, så himla härligt. Eller, ja, fyra stycken. Men ändå. Jag har aldrig barn omkring mig, jag gillar barn. Jag är ett barn. Lekte kurragömma. Med tanke på att Tina och hennes man bor i en etta (fast ikke lägenhet!) så finns det inte jättemycket gömställen alltså. Men det är härligt.
Annars då? Tjillar hos farsantarzan. Sett på Notting hill. Bra film. Typisk romantisk komedi, men jag gillar sånt.
En sådan där töntig bild som jag egentligen inte ska lägga in. För jag är ju inte töntig.
Enda bilden på mig från idag, är hos Tina där. Fint hon bor va?
Jaha. Bordet utanför deras hus. Skulle ta en bild in i huset, men så blev det inte så. Massa grejer för vi höll på att ta in massa saker o grejer o hit o saker o dit o OOOOO
Heido
HeidOOOOO

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0