AND YESTERDAY WAS THURSDAY

Sådärja! Då var man hemma. Ok. Jag har varit hemma i en och en halv timme, men, ja.
Hej!
Börjar med igår. Katja och Nadja kom hit, vi gick till Ica och handlade upp hela skiten. Vi lagade mat. (Katja lagade mat).
Okej, skit it. Vi tar't i bilder. Ni läser ändå inte. Men prat går inte på bilder så, + prat. En jävla massa snack. Massa blablallbalblalba. Som gamla skvallertanter :')
Okej. GO
Solade lite innan jag mötte upp dem. Här är min fot. A.K.A Guds livsverk.
Här är min kreativitet. Ville inte sola på gräset eftersom det är stickigt och 1000 olika former av kryp där, så jag bärde ut ett bord. Bar ut ett bord. Whatever.
Sedan hälsade vi på deras gamle Casper :] Från tiden dem bodde här.
DÄR ÄR DEN! DEN JÄVELN! Okej, vet inte ens om det är den. Kan vara.. You'll never know.
Ja, okej, vadå för nåt? Jag talar alltså om trädkojan jag ramlade ner från i ettan och bröt armen.
Ahhhhhh. Ljuva efterrätt :')
Och ja, jag tog mer glass efter jag tog den här bilden. Ville bara se normal ut.
Väl medveten om att jag inte lagt in en enda mänsklig bild. Men nu kommer det!
Massa bilder från mitt nattbad. Det slutade med att jag drunknade som ni ser.
Sen körde vi alfapet... Det spårade lite. Heh.
Soffan till höger stod ner först. Jag ba "Ohh nooo, vi får inte plats.. Vad ska vi göraaa?" Sen jag ba "Ha-haa! Vi ställer upp soffan på högkant!" Vilket jävla geni jag är
Ser ni? Katja är min bitch
Mitt rum är så sjukt städat. Och så Nadja som knappt hittar fram till soffan liksom. Soft ju.
Och ja, jag har två rum här. Tre rum typ. Och ja, jag använder alla :)
THUMB UP
Jadå
Absolut

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0