Och så lite bilder på det

Freeeedom. Eller, nästan i alla fall. Ledig imorgon, sedan fjuttiga måndag och avslutning tisdag.
Nu saknas bara känslan! Jag menar, jag har inte ens haft en countdown i år. Avslutningen bara är här helt plötsligt.
Wellwell. Sitter hos pappa och äter... Glass. Borde trappa ner på glassen. Fick en twister av husfar idag. Gött.
Det var basketavslutning för klubben idag, bsk alltså, men som sagt, jag är hos pappa. Pappa dricker. Pappa får inte köra bil. När jag är hos pappa så är jag hos pappa. Kanske inte borde åkt hit, men så har ju jag damp också. Och det verkar gå i släkten. Dampdampdampdampdampdamp. Hoppas vi har något för laget. Vore trevligt.
Åh, knas. Knasknasknasknasknas.
Här är jag som cpia
Här är Klara och jag
Här är Klara och jag och min ena näsborre
Här är Teddy i bilen påväg till far
Här försökte jag få en bild på mig och Teddy. Men han är väldigt kameraskygg.
Här är våran lampa
Här är jag och våran lampa
Här är hur jag skulle se ut om jag gjorde läppförstoring
Här är jag
Här är min näsa
Här är jag precis nyss

Update: Åhh jag fick tydligen Coachens pris (vadnudetärförnåt), vad gulligt (brist på ordval) :') fakkkk pappa!!!!! Skulle tatt mig dit på nåt sätt ändå ju :'/ Man hade ju velat visa lite tacksamhet. Hade ju varit roligt att träffa alla ocksåå. Men vårat stackars lag är ju så fakktapp och vettefan hur det skulle gått till.. Wellwell. Bajs

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0