11 mars är ingen vanlig dag, för det är tvillingarnas födelsedag!

Nej! Vad hemsk jag känner mig! Jag skrev ju inget grattis-inlägg till tvillingarna i förrgår! (11 mars). Varför gjorde jag inte det?! Åh jisses... Jag är en hemsk människa. Mina äldsta trognaste vänner. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. ;/
Nu kommer i alla fall en liten bild och en liten text. Grattis i efterskott! (Grattade iaf på fb såklart!)

Katja jag och Nadja. Sämst bild haha menmen, söta! :'D
Beestisar sen.. 6 års? Var det då vi träffades? Eller.. Aaah minnet är bra men kort, vi får diskutera det sen!
Hahahaha den här bilden för ju i alla fall med skönaste minnet, en tant som vägrade ge oss godis och ta emot vårat påskkort, så vi skrev typ "Glad bajs surkärring" och grejer på ett kort och la i hennes brevlåda :]
Wedtorpsvägen alltså.. Det var där vi hängde! Nu bor ni era jävlar i Sundbyberg.. Men, pappa överväger & funderar iaf att ta jobbet där, och att flytta dit.. Hahah åh, tänk om vi skulle bli grannar igen! :D Gryyymt!
Att vi hållt kontakten är verkligen ett fantastiskt mirakel!
Vi har ju gått igenom så mycket, inget man släpper! Så nu slänger jag upp två låtar som representerar er för mig hihih, låt mig stolt presentera..
Markoolio!

OOOOCH...
Byz!
.
KÄRLEK TILL ER :] ♥

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0