I really don't have a life, huh?

AAaaAH! Måste skriva!!!! Det här är det bästa med en blogg, bara SKRIVA OCH FÅ UR SIG SAKER!!!!
Okej det här är inte en sån sak, men! SKITSAMMA, kom till saken!
127 hours.
Gosh vad jag måste se den. Verkar helt galen!
Älskar filmer som är baserade på en sann historia! Detta är då om bergsklättraren Aron Ralston som på något sätt fastnar med armen under ett 350 kilos tungt klippblock, och sedan amputerar sin egen arm. Aaaah så sjukt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article141174.ab - Ryser.

Men jag vill inte se den på bio, the thing is, det här är ju en sådan där djup film man sitter och storbölar till med en kompis hemma i soffan. Jag kan inte vara djup och sätta mig in i filmen med hundra andra gråtande/spyende fjollor omkring mig! Nadja försöker tvinga mig att se bion... Men njaa. Jag ska försöka stå på mig!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0