Orange County ♥

Jag tror jag har kollat igenom ungefär 7 avsnitt OC idag. Ett avsnitt är ca 40 min. Klar med säsong 3 i alla fall! Bara en säsong kvar alltså. Börjar undra varför jag kollar. Blir bara deprimerad och irriterad.
Ändå kommer jag bli hur ledsen som helst när jag kollat klart hela. Det är en helt annan värld, som att jag lever med dom men inte är där. OKEJ det spårar, jag måste kolla klart sista säsongen så att jag kan släppa detta! Ohhh jisses, change subject!
Skulle spelat match med Åkersberga idag, men nejnej, halltiden krockade med LANDHOCKEYN? Så vi fick inte spela. SchyrreeE!
Rest in peace.. SNYFT
nejmen okej, överdriver.  Se det ironiskt! :D
Återkommer med någonting annat.
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0