Putsa mina skor också? :]

Ohhh juste! Detta måste jag ju dela med mig av, även om ni inte bryr er alls! HA! Ägda..
Min syster som då gör lumpen, muckar någon gång i början av Juni ungefär. Sista helgen är det en flyguppvisning (ni vet som på filmer?! Så tänker jag mig det!), och hon får då bjuda dit anhöriga som får bo på ett hotell (tror jag det var? Antar det) och följa med och kolla flyguppvisningen och typ, se hur hon haft det eller nåt.
Såklart att jag ska dit! HEELLO LULEÅ! Dock juni, känns som det är ett tag. Yeye, alltid trevligt att ha någonting inplanerat!
Bild från Tessans facebook, hähähä! Hahah dom försöker ju typ smälta in i bakgrunden dom små kostymnissarna

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0