Tandläkarbesök

Varför får man inte klistermärken hos tandläkaren längre? Får mindre barn det fortfarande? Går ju bara hos massa fjolliga tandställnings”experter” numera. Dom är inte ens så proffsiga..

Dom klagade lika mycket som vanligt denna gång. Dom där JÄVLA gummisnoddarna alltså, jäklar vad dom ska tjata. För att inte tala om väntrummet, man vågar ju knappt andas. Så tyst är det!

Men för att se det från den positiva sidan såå… Missade en lektion? Lol inte ens positivt, åkte fan hemifrån två timmar innan jag skulle behövt.. Puh, livet é hårt här i I-länderna.

Åhhhh så himla töntigt att jag sitter och skriver det här på ett word dokument på tåget för att sedan bara kunna kopiera till ett inlägg när jag väl får internet. Nu ska jag ta en snapstripbild, folk kommer kolla hur konstigt som helst!

Sådär sitter folk och kollar på mig nu.

Men lika glá är jag för de ! Men gladast är nog räven.



Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0