URUSELT !

Men aaarhg, jag ska ha bra immunförsvar! Vettefan varför men det ska jag. Förkyld som ett jäkla nånting-som-är-förkylt-ofta. Dampdampdamp. Skulle ju tränat ändå men den blev inställd, jassså jaha.
Ska gå och älta mina I-landsproblem nu.
Btw så är jag tillbaka i verkligheten nu! ALOHA!
Egentligen så kan det vara bra med skilda föräldrar ibland. När man vill bort så finns det alltid ett andra hem, även om man inte åker bort när man vill. Man stannar liksom ändå, men det finns där. Finns både för och nackdelar. Hoho, vad för mig in på dessa banor? Jomenvisst, kollat igenom tre avsnitt OC! Dom hade familjemiddag, började tänka på att jo, det var några år sen man hade sådant! Hela sju år sen faktiskt!
Men, det har sina fördelar! Absoluuuut :]
Okej heelt onödigt blahabla, wellwell. JAG ORKAR INTE ENS LÄGGA IN EN BILD! SÅ DÅLIGT INLÄGG ÄR DET!!!!
Fattar ni hur dåligt det är? Sjukt

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0