För att jag är snäppet bättre!

KAN STORBLOGGARE, KAN JAG !

1. Är du singel? Varför antar du det?! Bitch. Ja det är jag!
2. Är du lycklig? Det beror på hur man ser det! Står fast vi det svaret.
3. Är du uttråkad? Lite småstressad, eller nej förresten. Ja, rätt uttråkad. Jo, stressad.
4. Är du ledsen? Johnny i OC dog precis! FML
5. Är du italienare? Nej och jag hoppas inte släkten utökas med sådana heller... Hohheoheh
6. Är du gravid? Hoppas inte!
7. Är du full? Njeeeä
8. Är du en cooling? D'ah?
9. Är du från Irland? Nej, jag är för lång. Irland - pysslingar - kilt. 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Inte sen sju år tillbaka!

Är jag en cooling? ÄR JAG EN COOLING?

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller måste jag gå förbi en gång till? Pff, den funkar inte på mig sörru.. 
2. Har du nånsin blivit sårad? Vänner/Kompisar/kamrater/lunarstorm
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? En transa? Nää inte träffat på en sådan!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nepp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Antagligen?
7. Är du kär? Homer Simpson, men han är ju upptagen har jag hört
8. Vill du gifta dig i framtiden? Låter trevligt

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Näsa
3. Katt eller hund? Katt. Hundar stinker och behöver hjälp med att gå, get a fucking wheelchair.

There's the future!

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Beztisar !
5. TV eller Internet? Internet förFAN!
6. Coca-cola eller Pepsi? Fanta
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Eller vild hemmakväll..?

8. Pengar eller lycka? Asså, om man har pengar kan man ju köpa lycka ?! Shit..

 

9. Dag eller natt? Helg - Dag. Vardag - Natt.

 

10. MSN eller mobil? Mobil!!!!!!!!!!!!!!!!

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Näe, bara när jag försökt smita in..
2. Brutit ett ben? Brutit ett ben i armen.. Heh! Grannens trädkojor är inte att lita på som sagt.
3. Gjort nåt du ångrar? Ohja!
4. Hoppat Bungee Jump? Nej och jävla glad för det!

Hoppat utan snöre bara

.
5. Ljugit för någon du tycker om? OM jag har, ja alltså, ja det har jag
6. Ätit en hel tårta? Otroligt nog.. Nej :O
7. Gjort bort dig offentligt? Ett antal gånger, inte kunnat skylla på att jag var full heller.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Neeein
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa :( Typ min hamster för tio år sen. Den ligger begravd i en hemmagjord kista bakom lekstugan hos pappa.. HAHA
10. Velat försvinna? Ett antal gånger!

Bakom denna... Dömdömdömdööööm !

Skit

Vad såg du på tv sist? TV?! Kollar OC på datorn <33333

Vems blogg läste du sist? http://tittianderssons.blogg.se, sjukt bra blogg. 
Vad åt du sist? Tuggar tuggummi!
Vem pratade du med sist? Mamma..
Vad sa du? ”Hallooo"
Vem ringde du sist? Pappa igår, frågade varför han inte svarade på msn, men han visste tydligen inte vad det var. (Man loggas ju in på msn när man går in på mailen nu för tiden)
Vem messade du sist? Madde och den jäveln svarade inte !
Vad läste du sist? Vadå? Som typ en bok?! Nämen, "Hon går genom tavlan ut ur bilden".
Vem pussade du sist? Tänkte pussa Teddy, men jävlar vilken doft, så det blev katten.
Vem kramade du sist? Öhm, nån i laget igår!
Vem bjöd du sist på något? Sådant håller inte jag på med.
Vad köpte du sist? Måste varit.. Tuggummi!


Och så en riktigt seriös bild! MÅSTE FAN SPRINGA NUUU, GAMETIME
SIMMA LUGNT

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0