BLÖEBLOEBLAIOLEOIEL

Sicken helg vi haft! Vi? Jag. Eller ja, vi i definiton laget. Rent tekniskt sett har den varit sämst  då vi förlorat alla matcher... FAN, inte van vid det här!!!! Dock med jävligt små marginaler. Idag blev det förlust med 6 ynkliga poäng, mot dom som vunnit över de andra två lagen med över 20p, hur lyckades vi förlora mot dom?!
ÅÅhhhhh ni fattar ingenting.
Meeeen, jag älskar vårat lag, vi är bäst ändå! Laddar om till slutspelsmatch mot Fryshuset (IGEN) på tisdag.
Enough about basketball.
Det var iofs allt jag hade för tillfället.
Haha jag har prov imorgon, så cool att jag inte bryr mig. Jevlar altzo.
Ohhhh no.. Kommer säkert komma ut massa bilder från helgen.. Kanske? Eller? Hmm.. Kanske klarar mig iofs! Vet ej.
OkEj återkommer med.. Ahh vad som helst är bättre. ÅTERKOMMER !
Hahahaha lame

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0