Syskonkärlek!

Jag har nog världens bästa syster trots allt. Och vi är nog verkligen syskon trots allt! Jag hade glömt hur det var att prata. Men hon förstår faktiskt, på riktigt! Så kommande år ska jag lösa problem nummer ett. Jag hoppas mer än något annat att hon flyttar hem efter lumpen. Detta kommer att bli bra. Det ska det bli!
Wow.. Ska jag verkligen säga det? Det är väl nu jag borde skriva det va? Hohoh jag är så fruktansvärt dålig på att uttrycka känslor :') Jag uttrycker kärlek på en treårings sätt! Nejdå. Nu kommer det!
Jag älskar dig :']
För att jag måste.. Nej förlåt, (varnade er). Jag menar det givetvis!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naaaw tack vi är dåliga på att vara sådär töntigt gulliga, vi är för tuffa för det! Okej men ja nu kommer det.. över datorn.. inför alla.. jag älskar dig med syrrrran :D i sommar blir det nice! ps. lutar åt att jag blir hemma nästa år! ds.

2011-04-05 @ 17:43:29

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0