WATCH OUT!

I helgen bör vi alla se upp för galna hysteriska småflickor. Det är nämligen premiär för Justin Biebers film "Never say never". Jisses, jag ser redan framför mig hur alla tolvåriga flickor tältar utanför biosalongerna även fast dom redan har bokade platser. Tolvåringarnas hjärnutveckling nu för tiden, inte den bäste.
Själv skippar jag nog att skämma ut mig i offentlighet och laddar ner den i smyg. Inte för att jag diggar Justin eller så, mest för att det faktiskt är en rätt häftig story. Och så känner jag mig så himla cool när jag är olaglig.
Först ska jag skratta åt alla minibiebers. Allting är roligt så länge det händer andra.
Watch out...
Det är nånting me klockan asså, jag är fan helt säker

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0