YEAHHHHH

Åh, känner pressen i fingarna. Hur dom måste dansa över tangenterna för att underhålla mina käraste, ja, ni då alltså. Riiiight, ska nog skrida till verket med kategorierna jag talade om igår. Efter detta inlägg ska jag!
Happ. Borde gjort det innan detta inlägg, fantasin är inte på topp!
Ohhhh fast, hälsovecka nästa vecka! Tydligen ska vi se "The social network" på tisdag! Sweeeet, velat se den faktiskt.
Tänka sig va? Se en film man faktiskt VILL SE med skolan! Inte illa! Annars har det mest varit "Fish tank" då småflickor bryter sig in och kissar på golvet hos främlingar.
Annars satt jag mest och lyssnade på lilla melodifestivalen på matten.
För jag sa, HEJ, SOFIA, Hej här kommer jag !
Mhmmm jahaaa jassååå

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0