I'm sorry I can't be perfect

Älskar att ha noll fantasi och sno listor bara för att man inte har något bättre för sig. Nu kör vi!

Namn: Titti Mikaela Andersson

Piercingar: Örat, som en pirat
Tatueringar: No sir
Längd: Fuck you
Skostorlek: 39
Hårfärg: Bajsbrun
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, men det är nog inte så bra på andra ställen som jag inbillar mig, meheh
Tänker du på självmord: Nej, bara på att mörda andra :)
Tycker andra att du är attraktiv: Ne
Dricker du alkohol: Nej
Använder du droger: Använder? Jovars, torkar mig med dom efter toalettbesök.
Röker du: Nope
Vilket shampoo använder du: Inget. Duschar inte
Vilken parfym använder du: Escada! Den orangea, typ
Vad är du rädd för: En jävla massa! Rent tekniskt sett så karuseller. Åh, ryser.
Gillar du att tvätta:
Gillar du Berg-och-Dalbana: Du lyssnar inte ens va? Bitch

SENASTE..
Film du hyrde: Pff, downloadar, ohyeah
Film du köpte: Pff, downloadar, ohyeah
Låten du lyssnade på: Simple plan - Your love is a lie nyss, nu Simple plan - Perfect world. Meheh inne i en liten period. Tvekar på om jag kommer ut ur den på ett bra tag !
Låten du hade på hjärnan: Lyssnar nu så antagligen den!! Ahhh panik
Personen du ringde: Bett folk ringa mig senaste tiden, mobil-pank..
Tv program du tittade på: 2½ men. Åhhh älskar att Ashton Kutcher ska få rollen! Can't wait. Nerd.
Personen du tänkte på: Hm.. Måste varit Ashton Kutcher! Eller Simple plan.. Ah ni fattar grejen

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Faktiskt.. Not really, no.
Gråtit över en flicka: Doon't think so..
Ljugit för någon: Heh, ohja
Varit i slagsmål: Nope, skulle la varit hunden isåfall
Blivit arresterad: Nej

SENASTE..
Bok du läste: Twilight..
Personen du fick mail av: Typ, twitter hahah
Personen du fick brev av: Csn
Personen du fick sms av: Oscar
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, 6 år sedan drygt!
Saken du köpte: Chips..
Personen du kysste: Skippar den
Personen du kramade: Öhm, Klara? Kanske?

Vad har du gjort idag: Varit i skolan
Var det kul: Absolut. Inte.
Hur tidigt stiger du upp: mellan 7 och 1.
Gillar du att slåss: Bara om det är på riktigt. En fight liksom.
Vad ska du göra idag: Träffa Anna! WEEI (lät ironiskt men va inte det, faktiskt!)
Är du seriös: Bara när jag är ensam, typ
Vad är du allergisk mot: Pollen, eller det trodde i alla fall min gamla gympalärare :) Fast det är jag inte. Men vem fan orkar springa bip-test.
Var har du ont: Ingenstans! Just nu. Vänta bara tills jag reser mig och slår i lilltån i hallbordet. Fan ta det bordet.

Använder du hårspray: Tyyyyyyyyyyyyp aldrig nästan
Kan du stå på händer: Kan fan inte ens stå på fötterna
Favorit serie: OC, vänner, 2½ men, simpsons... Mehehe TV ♥

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck! 
Salt eller socker: Socker! Kanske? Jo? Eller? Ja
Gillar du ketchup: Ja!

Är du glad nu: Jovars

Var du glad igår: Igår? Vad hände igår.. Jo juste! Jovars
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Känner jag någon över huvud taget?
Vad dansar du till: Lol, jag dansar inte
Stockholm är: Gött!
Göteborg är: Ännu bättre
Kan du sjunga: Vill ni avgöra? Vågar ni riskera det? Nä juste
Mer värt än guld: Min familj, antar jag!
Spaghetti eller makaroner: HOLY MACARONI! Makaroner. 
Ett land jag helst vill besöka: USA! & Fiji.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0